administratieve medewerker 

Purchase Support Medewerker

Voor onze klanten is dit een bedrijf gevestigd in Temsey en we zijn op zoek naar ondersteunend personeel voor inkoop.

Je verantwoordelijkheden omvatten:

Ondersteuning van categoriemanagers op administratief niveau.

Verantwoordelijk voor de voorbereiding en implementatie van maandelijkse handleidingen en geplande zakelijke acties.

Itembeheer en up-to-date houden van gegevens.

Materiaalprijzen correct afhandelen.

Jouw profiel

Uitgebreide kennis opgedaan door ervaring of training.

Je zet altijd het punt op i.

Administratieve cent.

Numerieke waarde en analyse.

Vaardig in Excel.

Je kunt als team of zelfstandig werken.

Heb een grondige kennis van het Frans.

Kennis SAP heeft de voorkeur.

Onze bedoeling

Je komt uiteindelijk terecht in een Europees bedrijf met ambities.

Wij zorgen voor een goede werkomgeving, collega relaties en een prettige werksfeer voor fulltime functies.



https://www.administratieve-medewerker.be/2020/06/administratief-medewerker.html