Veel klanten bestellen tegenwoordig producten online. Als ze ervoor kiezen naar een fysieke winkel te gaan is het zaak dat je ze als ondernemer niet alleen weet binnen te halen maar ze er ook van kunt overtuigen een bepaald product aan te schaffen. Door het gebruik van muziek in de winkel kan de klant eerder geneigd zijn een bepaald product te kopen. Zorg dat de muziek passend isMuziek in de winkel is een voorbeeld van een toepassing van schermcommunicatie. Het is daarbij zaak dat er voor muziek gekozen wordt die bij de winkel en de stijl past. Als je bijvoorbeeld een zaak hebt waarin kleding verkocht wordt voor de jeugd pas je de gedraaide muziek daarop aan. Op die manier zorg je er niet alleen voor dat je klanten in de winkel blijven maar ook gestimuleerd worden iets te kopen. Laat het aan de professional overHeb je zelf interesse in het gebruik van muziek in je winkel maar weet je niet zo goed hoe dit het beste aan te pakken? Schakel dan een professioneel bedrijf in dat dit voor je kan regelen. Een voorbeeld van een dergelijk bedrijf is QYN. Zij verzorgen diverse toepassingen van schermcommunicatie waarbij altijd gekeken wordt wat het beste bij jouw onderneming past. Voor muziek betekent dit dat zij een passende stijl uitzoeken maar er ook voor zorgen dat deze geïmplementeerd wordt. Zo zorgen zij voor de muziek maar ook dat het altijd werkt zodat jij er als ondernemer geen omkijken naar hebt. Andere toepassingen van beeldschermcommunicatieIs muziek niet de juiste toepassing om klanten te stimuleren naar je winkel te komen? Dan kun je ook kiezen voor een andere toepassing van (beeld)schermcommunicatie. Denk hierbij aan (instore) interactive, mobile signage, digital signage of social media integratie. |
Voor meer info : |