Wist jij dat zakelijk internet en bellen op werkelijk elke gewenste locatie mogelijk is? Een bedrijf genaamd ProDyne kan namelijk altijd en overal een glasvezelverbinding leveren. Hier wordt gebruik gemaakt van providers zoals KPN, TELE2, Ziggo en CBizz. Het grootste voordeel van glasvezelverbindingen voor zakelijk internet en bellen is de snelheid. Vergeleken met ADSL en een kabelverbinding ligt de downloadsnelheid veel hoger. Een ander voordeel is dat het niet gevoelig is voor corrosie of blikseminslagen. De kosten voor een glasvezelverbinding zijn afhankelijk van de locatie waar je werkt. De specialisten vertellen je graag alles over de mogelijkheid wat betreft internet bellen en zakelijk communiceren door middel van glasvezelverbinding. Ben je geïnteresseerd in een collectieve afname? Dan is dat ook zeker mogelijk bij deze specialist.

Zakelijk internet en bellen met Mitel MiCloud

Heb jij al eens gehoord van Mitel MiCloud? Dit is een moderne techniek die je verzekert van een betrouwbaar platform. Je bent dankzij deze techniek enorm flexibel en daarbij is de techniek schaalbaar. Dit zorgt dus hoe dan ook voor een positieve werking binnen jouw bedrijf. Mitel MiCloud is een communicatieoplossing voor ieder bedrijf. Van MKB tot de grootzakelijke markt en van ZZP’ers tot oproepbasis. Om voor ieder bedrijf een juiste oplossing te bieden heb je keuze uit vier profielen: basis, kantoor, mobiel en overal. Hier wordt gekeken naar de noodzakelijkheid van je bereikbaarheid. Is het van belang dat je privé ook bereikbaar bent? Dan is het verstandig om het ‘Overal’ pakket aan te schaffen. Wanneer je alleen zakelijk internet en bellen op het werk nodig hebt, kan je kiezen voor basis of kantoor. Internet bellen en zakelijk communiceren kan dus veel efficiënter met Mitel MiCloud.

Internet bellen en zakelijk communiceren in diverse branches

Zakelijk internet en bellen op maat is eigenlijk in elke branche wel wenselijk. Of je nu werkt in de verkoop of de bouw, in de retail of in de zorg: het is altijd nodig om met elkaar te communiceren. Voor iedere branche is het van groot belang dat de interne communicatie vlekkeloos loopt om fouten te voorkomen. Voor bedrijven met een buitendienst is het zeker interessant om een gebruiksvriendelijke applicatie op de mobiele telefoons in te stellen waardoor zij 24/7 bereikbaar zijn voor andere medewerkers. Via WiFi, Bluetooth en GPS kan de centrale herkennen of de werknemer bereikbaar is en geeft een signaal door aan de werkgever. Binnen de zorg is het belangrijk dat noodsituaties snel gesignaleerd worden. Wanneer een toestel valt, gaat er een alarm af in de meldkamer waar snel op gereageerd kan worden door zakelijk internet en bellen. Via de locatiebepaling is het mogelijk om te zien welke medewerker het meest dichtbij is bij de noodsituatie. Internet bellen en zakelijk communiceren maakt het mogelijk om snel in te kunnen grijpen. 

Voor meer info :